نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل تاپکاپی استانبول چهار ستاره

هتل تاپکاپی استانبول

فاصله هتل تاپکاپی استانبول تا ایستگاه قطار شهری فقط 100 متر است و دارای امکانات خوبی مانند : حمام سنتی ترکی , بوفه صبحانه روزانه ,  پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تدارک دیده است. اتاقهای هتل تاپکاپی استانبول فرش شده هستند و دارای تلویزیون LCD  , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون با گیرنده شبکه های ماهواره و حمام شخصی و دارای سشوار و لوازم بهداشتی است. بعضی از اتاقها بالکن نیز دارند .میهمانان و مسافران با ماساژ و حمام ترکی می توانند استراحت نمایند . هتل تاپکاپی استانبول دارای استخر سرپوشیده بسیار تمیز است که روشنایی اش با تابش خورشید است و بسیار جالب و دلپذیر است . پذیرش هتل تاپکاپی استانبول در طول شبانه روز و در هفته برای ارائه خدمات به میهمانان آماده است و در ارائه و برنامه ریزی تورهای داخل شهری مسافران را راهنمایی می کنند . رستوران هتل تاپکاپی استانبول با غذاهای متنوع ترکی و بسیار لذیذ از میهمانان پذیرایی می نماید . سفارشات برای اتاقها انجام می شود . مسجد قدیمی مهریماه فقط یک km  با هتل تاپکاپی استانبول فاصله دارد .

هتل تاپکاپی استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل آستین استانبول سه ستاره

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در قلب شهر زیبا و تاریخی استانبول واقع شده است و نزدیک به دریای مرمره است. اتاقهای هتل آستین استانبول دارای امکانات : تلویزیون LCD،  سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک، اینترنت رایگان، میز کار، حمام اختصاصی مجلل و یخچال مجهز شده است. هتل آستین استانبول که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است هیجده km تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو km تا باشگاه سوارکاری شهر استانبول فاصله دارد. هتل آستین استانبول با مسجد ایا صوفیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد . در هتل آستین استانبول بوفه صبحانه،پذیرش شبانه روزی برای میهمانان و مسافران مهیا شده است. وسیله ایاب ذهاب نیز در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل آستین استانبول با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان پذیرایی می کند.  صرافی در هتل آستین استانبول است که مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل آل سیزن استانبول چهار ستاره

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول هتلی بسیار زیبا با طراحی بسیار عالی و با دسترسی راحت به فرودگاه آتاتورک در موقعیتی بسیار عالی نزدیک میدان تقسیم، بازار بزرگ، سلطان احمد و مساجد سلیمانیه و موزه کاخ تاپکاپی قرار گرفته است. امکانات بسیار خوب هتل آل سیزن استانبول مانند رستوران زیبا و دنج ,  خدمات اتومبیل کرایه , اینترنت رایگان بی سیم است  . اتاقهای هتل آل سیزن استانبول مجهز به تهویه مطبوع  و ضد صدا هستند . رستوران هتل آل سیزن استانبول خیلی زیبا و فوق العاده طراحی شده است و همراه با غذاهای لذیذ و متنوع از میهمانان پذیرایی می کنند. از امکانات ماساژ و سونا هتل آل سیزن استانبول برای استراحت و آرامش بی نظیر استفاده می کنند. هتل آل سیزن استانبول اتاق بازی کامپیوتری مخصوص کودک میهمانان مهیا کرده است و میهمانان از سفر خود لذت ببرند و خاطره خوبی را تجربه کنند.

هتل آل سیزن استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول چهار ستاره

هتل تکسیم گونن استانبول

 هتل تکسیم گونن استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا می باشد که در قلب استانبول و در میدان تکسیم در موقعیت بسار عالی قرار گرفته است. در چند قدمی هتل تکسیم گونن استانبول جذابیت های شهر واقع شده است و بعد از خروج از هتل تکسیم گونن استانبول , تئاترهای متعدد, گالری های هنر , سالن اپرا , بار و کافه  را می توانید در مجاور هتل در دسترس داشته باشید . ساختمان مدرن و مجلل هتل تکسیم گونن استانبول از سرامیک و مرمر بنا شده و به شکلی زیبایی و جذاب طراحی گردید. همه اتاق ها زیبا و مجهز هستند.  هتل تکسیم گونن استانبول دارای تعدادی رستوران زیبا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ ترکی و بین المللی مهیا دیده است . در رستوران پشت بام هتل تکسیم گونن استانبول با منظره زیبا و دیدنی استانبول لذت ببرید. مرکز سلامت و ورزشی بدنسازی نیز در هتل تکسیم گونن استانبول برای علاقه مندان مجهز شده است.

هتل تکسیم گونن استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل هالیک یا خلیج استانبول چهار ستاره

هتل هالیک یا خلیج استانبول

هتل هالیک یا خلیج استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا و بزرگ می باشد ، در شهر زیبای استانبول  و در مکانی بسیار مناسب است و با پیاده روی کوتاه و جذاب به مرکزهای خرید و دیدنی شهر می روید. هتل هالیک یا خلیج استانبول در مجموع دارای  177 اتاق و سوئیت است که از امکانات و تجهیزات و سیستم تهویه مطبوع مناسب و ویژه برخوردار است. در همه محیط هتل هالیک یا خلیج استانبول اینترنت فعال است.  سه رستوران و تریای هتل با سرو غذاهای ترکی و مدیترانه ای از مسافران و میهمانان پذیرایی می نمایند. رستوران زیبای آدالی در طبقه هشتم  با منظره زیبای شهر، محیط بسیار مناسبی برای سرو خوراکهای متنوع و لذیذ ترکی لذت ببرید و استراحت نمایید. میهمانان از برنامه اجرای موسیقی زنده در پایان هر هفته میتوانند حضور داشته باشند و لذت ببرند . به میدان تقسیم و بازار بزرگ تنها  15 دقیقه فاصله دارید. مرکز تفریحی هم در مرکز پر رفت و آمد بیگلو وجود دارد و تا هتل هالیک یا خلیج استانبول  10 دقیقه فاصله دارد.  مسافران و میهمانان می توانند با فاصله 50 متری از هتل هالیک یا خلیج استانبول به ایستگاه مترو دسترسی دارند و به راحتی از منطقه های مختلف شهر استانبول دیدن نمایید.

هتل هالیک یا خلیج استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: